Darmowa dostawa od 299,99 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Narzędzia do planowania czasu pracy

2022-02-24
Narzędzia do planowania czasu pracy

Jak zaplanować czas, by w jak najbardziej efektywny sposób móc go wykorzystać? Co zrobić, aby przy minimalnym nakładzie pracy uzyskać maksymalną wydajność działania? Tak naprawdę podstawą jest dobra organizacja, porządek i niezbędne narzędzia, dzięki którym planowanie tak naprawdę nie musi stanowić absolutnie żadnego problemu. O czym więc należy pamiętać? Co powinno być obowiązkowym elementem wypełnienia naszej przestrzeni do pracy, by wszystko było wykonane zgodnie z planem?

Tablica korkowa - obowiązkowy gadżet dla każdego miejsca pracy

Jednym z najciekawszych rozwiązań, które nie jest drogie, a dzięki któremu można wszystko idealnie sobie zaplanować, jest tablica korkowa. Taką można zakupić w dowolnej wielkości, wedle upodobań osób, które będą z niej korzystały. Idealnie sprawdzi się tuż nad biurkiem, by mieć stały podgląd na to, co jest zaplanowane, co ma być zrobione, jakie zadania należy jeszcze wykonać. Taka tablica korkowa sprawdza się również bardzo dobrze jako tablica informacyjna, znajdująca się na przykład w centralnym miejscu w biurze. To na niej właśnie można umieszczać istotne informacje odnośnie pracy, zakresu obowiązków czy wykonywanych zadań. Każda tablica korkowa wymaga obecności pinezek, poprzez które można przyklejać notatki i kolorowe karteczki. Nie tylko ciekawie może ona uzupełniać wnętrze biura, co przede wszystkim może być ona niezwykle praktycznym jego dopełnieniem. Wartą uwagi propozycją jest na przykład tablica korkowa 100x50 w ramie drewnianej BI - Office, jaka w każdym miejscu sprawdzi się w swojej roli idealnie.

Tablica suchościeralna - praktyczny dodatek do odhaczania zadań

Innym z dostępnych rozwiązań, który także cieszy się dużą popularnością, jest tabliczka suchościeralna A4. Taka stanowi bardzo dobry wybór w przypadku działań na przykład zespołu, gdzie istotne znaczenie ma burza mózgów. Można na niej zapisywać ważne informacje, które następnie za pomocą gąbki wystarczy zmazać, by z pomocą pisaka, na nowo zawrzeć na niej kolejne informacje. Każda taka tabliczka suchościeralna A4 to bardzo dobry wybór dla wszystkich tych miejsc pracy, dla spotkań i konferencji, gdzie podstawą są szybkie i proste działania, w których istotne znaczenie mają kluczowe słowa i hasła, a te właśnie można zawierać na takich właśnie tabliczkach.

Wizytownik - czyli jak zebrać wszystkich klientów w jednym miejscu?

Choć w dzisiejszych czasach coraz więcej załatwia za nas świat internetu, to jednak mimo wszystko nadal wielu przedsiębiorców stawia na tradycyjne formy reklamy czy prezentowania swojego wizerunku. W każdej branży, w każdym zawodzie i na każdym stanowisku, wizytówka odgrywa bardzo ważną rolę, bowiem dzięki niej właśnie możemy szybko znaleźć kontakt do osoby, na której nam zależy i która jest istotna w naszej pracy. Rewelacyjnie sprawdza się w takiej sytuacji wizytownik, za pomocą którego można w jednym miejscu mieć zawarte wszystkie wizytówki swoich byłych, obecnych i potencjalnych klientów. Wizytownik to bardzo duże ułatwienie w kontaktach, na jakie z całą pewnością warto postawić, gdy zależy nam na oszczędności czasu i uporządkowaniu wszelkich istotnych tematów związanych z naszą pracą.

Segregatory - stare, ale niezawodne w porządkowaniu dokumentów

I oczywiście na koniec, nie można zapomnieć także o segregatorach, które to stanowią najlepszy z możliwych wybór, jeśli w grę wchodzi porządek w dokumentacji. Wystarczy na przykład wybrać segregator A4 wąski Vaupe FCK czarny, by w jego wnętrzu znalazły się wszelkie ważne dokumenty, tak, aby bez problemu móc do nich zajrzeć, kiedy tylko jest taka potrzeba. Segregatory można odpowiednio podpisać, a w ich wnętrzach zastosować specjalne wkładki, z których pomocą każdy dokument będzie miał w nim swoje miejsce.

Planowanie czasu pracy jest bardzo ważnym elementem bycia wydajnym pracownikiem czy pracodawcą. Tylko poprzez zaplanowanie spotkań czy zadań do realizacji, możliwe jest wykonywanie swojej pracy najlepiej, jak tylko to możliwe. Czasami wystarczą drobne akcesoria i pomocne narzędzia biurowe, by z ich pomocą to wszystko było odpowiednio uporządkowane, miało ład i względną harmonię. Czasami wystarczy kilka drobnych akcesoriów, by w zdecydowanie krótszym czasie, móc wykonać określone zadania. Warto więc prześledzić wachlarz ofertowy dostępnych propozycji i wybrać spośród nich idealne produkty do jak najlepszego planowania czasu pracy.

Polecane

Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 223 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-08-18
Szybko, sprawnie. Gorąco polecam
2022-08-12
Polecam

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel